ungdomslivetsinsikt.blogg.se

En blogg med, vad jag tror saknas, möjligheten till en insikt i ungdomslivet med anonyma frågor och svar. Så att föräldrar såsom barn kan få ett ungefärligt hum om hur dagarna ser ut för en ungdom. Alltifrån när det börjar drickas och tjuvrökas tills....

Fråga på, jag svarar med erfarenhet!

Publicerad 2014-12-09 16:32:00 i Allmänt, Tonårslivet,

Då jag för en tid sedan fick ganska detaljerade frågor av en inte så nära bekant förälder, angående när man började dricka, röka, skapa falsk ID, ljuga för föräldrarna och vad man egentligen gjorde när man sa att man "sov över hos en kompis" (bland annat) tänkte jag att jo, det är ju en hel vetenskap detta. Och det kanske skulle underlätta för både föräldrar och ungdomar om någon som befinner sig och befunnit sig i situationen själv svarar på sådana frågor. Så med detta första inlägget hoppas jag som 17åring kunna svara på alla möjliga frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela